balada penelopei

ascult mylord cuminte stau
pe limba orelor ispită
îți zic de-amor si-apoi iar iau
de păr secunda prihănită

mângai mylord o emisferă
de orologiu submisiv
de tocul cui e prins captiv
să nu-i pierd tainica himeră

stiu că nepotrivit e ceasul
în vin nu-s decât zece grade
afară-i frig de-mi piere glasul
de penelopă cumsecade

ascult mylord cuminte stau
pe acul ceasului spăsită
îți zic de mama si-apoi iau
de capăt ora netrăită

încerc subtil cu binisorul
vălurind lanuri lungi de soapte
să îți telecomand vizorul
programele să-ți fie fapte

trecut-au clipe numărate
din pieptul meu țâsnind ca draci
spălați cu-aghiazmă de păcate
ce-ai tot promis sperând să faci

ascult mylord asa cum stau
pe limbă orele de post
le-nghit si rabd căci treabă n-au
decât să treacă fără rost

6 gânduri despre „balada penelopei

      1. Nțțț, nu i-am uitat, mylord.
        Primul motiv e pentru că, pe moment (strofa 2), se impunea ca fiind imperios necesară prezența unui toc, neapărat cui, în tablou – asta înseamnă schimbare de ținută :). A trecut vara, toamna, acusi vin sărbătorile, colinde, musafiri, cadouri, sampanie, alea-alea, deci trebuie schimbată si garderoba.
        Al doilea motiv e mai complicat, am vrut să menajez oaresce evă căreia prezența internaută a adidasilor mei i-ar fi generat dileme existențiale ori de câte ori ar fi citit poeziile vreunui bard despre adidasi. Înlăturându-i, am înlăturat suferința neuronasului dumneaei. Adică am înlăturat orice dubiu că n-ar fi vorba de adidasii ei în metaforele cu pricina. Filantroapă, ce mai 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

