cei care am fost la Troia

later edit: textul integral aici http://www.poezie.ro/index.php/poetry/13893312/Cei_care-am_fost_la_Troia

5 gânduri despre „cei care am fost la Troia

  1. Delfinaș, am parcurs, rând pe rând, postările ultimelor zile. Sunt atât de frumoase, sunt triste și habar nu am ce aș putea spune pe marginea lor. Menirea acestui comentariu fără rost e doar să știi că sunt aici.

    Apreciat de 1 persoană

  2. stiu, Cudi, si eu am fost dincolo, la voi, dar n-am avut cuvinte potrivite de comentarii
    dar sa stii ca am fost.

    aici? nu (mai) e tristete/ a fost ceva ce nici eu nu-mi mai amintesc. poate asa e in noiembrie lasat sa fie.
    uite, eu am uitat de ieri tot, asa, dintr-odata.

    poezia lui Paler din seara asta mi-a venit pentru ca ma gandeam aproape obsesiv la Troia, nu stiu de ce.
    o fi vreo Entitate care vrea sa receptionez ceva:)

    iar tu, tu mi-ai lipsit:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

