RIP

m-am trezit
si am văzut că barbatul care scria poezii a murit
atac direct în pieptul meu infarctul unui vers rămas brusc fără niciun ritm cardiac
fără niciun sens
nu mai respira oricât de multă rimă mi-as fi injectat in vene
ora decesului: la răsărit 00.00
pur si simplu, noiembrie a transformat dimineața într-un soare cu dinți si, pentru că muscătura lui a pătat cu rosu toate orele rămase subtitlu, singura soluție pentru purtarea metaforei de azi înainte e să folosesc colgate visible action pentru albirea inimii
drept doliu

2 gânduri despre „RIP

  1. Îmi plac cei patru zero, absolut
    Simbol al vidului, nimic… neutru.
    Dintotdeauna visul, vidul mi-a placut,
    Caci sufletul îl tin închis pe dinlauntru.

    Când îl deschid si-l las liber sa zboare
    Se-nalta spre ‘naltimi coboara în abis.
    În timp el dezvolta, crescând mereu mai mare,
    Cu dor aprins se-ndreapta înspre Paradis !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

