happily ever after . visul fionei

număr stelele din când în când

*
o floare albă la ureche – ceva cu maica domnului – şi merg să mânc o ciorbă ţărănească
cineva mă ţine de mână – ne ştie chelneriţa ne zâmbeşte
sunt frumoasă
apoi realizez că uitasem floarea
descântec alb-fragil ascunziş de lume în văzul ei

*
se strecoară noaptea prin crăpătura uşii
visele
înăuntru frica mă arată cu degetul: uite monstrul femeie
înafară sunt multe stele câte una de fiecare poveste
îmi ies întruna prin palme în fiecare rugăciune
să fiu şi eu om să fiu şi eu om să fiu şi eu om
da’ nu ştiu încă prea bine ce sunt oamenii

*
noaptea plâng
apoi beau apă nu pot mânca decât bucăţi din mine
mă ascund în peşteră cu monştrii mei după care începe măcelul
pe dinafară e linişte nu exist

*
am cules margarete
când am ajuns în căsuţă mi le-am aşezat pe piept am închis ochii şi am aşteptat să mă salveze
sărutul îi mirosea a flori de câmp
trupul mirosea a pâine caldă
mi-era foame de curat de linişte şi m-am trezit

*
copilăreşte am uitat cheile în portbagaj
who cares
ceas de plimbare la Dunăre clipocit pe zâmbet
pe alei noaptea e zi
şi ziua-n miezul nopţii

*
tinereţe-fără-bătrâneţe închisă-n turn viaţă-fără-de-moarte
(ce mama mă-sii e binele decât un turn înalt păzit de lavă şi scrum)
citesc o poveste cu degetele mângâi pe litere încerc să rup cercul de foc doar cu buchetul meu ofilit de margarete

ştiu că nu mai am mult pană la ultima pagină
după aceea sunt doar eu

Un gând despre „happily ever after . visul fionei

Lasă un răspuns

