dragoste la prima vedere

pentru Budapesta unui octombrie blând (într-o plimbare de câteva ore)

 

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „dragoste la prima vedere

  1. M-am uitat la toate fotografiile, melodia mai are. Sunt poze făcute de tine? Dacă da, ești un bun fotograf. N-am vizitat Budapesta, n-am vizitat Ungaria. Din câte văd din pozele tale, din câte povestești, ar fi cazul să. În România, nici eu nu eram prea departe de graniță, sunt din zona Devei, Hunedoarei.
    Gata, s-a terminat și melodia, s-a făcut liniște și am avut așa, ca un flash: platoul ăla de pește, cu rondele de ceapă, cu toate alea. I’m cursed.

    Apreciat de 1 persoană

    1. 🙂 da, sunt făcute de mine, cu un telefon cu o rezoluție slaba, dar e tot ce am avut la mine (am uitat aparatul foto acasa).
      Nici eu nu am vizitat mai mult decât ti-am scris, Cudi, însă ce am văzut mi-a plăcut tare tare mult (si nu sunt nici snoaba, nici fan unguri, pur si simplu e un oras – zona centrala vizitata – frumos)
      si încă nu le-am văzut seara, podurile peste Dunăre, cică sunt de vis.

      Apreciază

Lasă un răspuns

