subscriu: sunt!

6 gânduri despre „subscriu: sunt!

  1. Ascultând aceasta piesa, mi-am amintit de un amic pe care l-am adus sa lucreze în constructii. Într-o împprejurare mai tensionata între noi, în care ne disputam verbal, i-am adresat expresia; ” Je m’en fous !” Iar el mi-a replicat automat: „Si io, je mon fu ! 🙂

    Apreciază

  2. nu-mi place, Iosif. Prea mult „fu” pe-acolo (nu suntem retarzi ca sa il repete de atâtea ori – am inteles din prima problema omului)
    e de ajuns sa il spuna o singura data.

    Apreciază

Lasă un răspuns

