not oldies, not goldies (only roads)

http://likesuccess.com/img161642

3 gânduri despre „not oldies, not goldies (only roads)

    1. Iosif,
      nu te-am făcut libidinos, sa fie clar pentru unu’ care citeste rupt din context.
      partea de fraza „efectiv nu le-am suportat niciodata” – inseamna ca eu nu suport chestiile astea din partea oricui mi le-ar spune, barbat sau femeie!
      intr-adevar, mai ales de la cineva strain, daca vin brusc, se poate interpreta aiurea, asa cum s-a si intamplat de fapt ( unu’ a citit ce a vrut, cum a vrut, dar fals si aiurea)

      cat despre cealalta parte, rupta tot din context dupa bunul lui plac, e cea legata de „dar nu mai pot sa-ti citesc niciun comentariu”
      Traduc sa fie limpede ce am vrut sa iti spun:
      – Am vrut sa iti spun , Iosif, ca nu iti mai raspund comentariilor care au chestioare dulcele (repet, dulcele, nu am spus niciun moment libidinoase
      dar iti voi raspunde oricarui alt comentariu, normal, firesc, fara floricele si zorzoane.

      mai am ceva de zis si inchid subiectul – la ce bun atâta lectură (sau cultura) dacă nu se găsesc frazele, cuvintele, expresiile potrivite ca să detensionezi o situatie?
      la nimic!
      lectura aceea e absolut inutila dacă nu e aplicabila si mai ales, aplicata, daca jignesti pe cineva atat de urat si vulgar
      ….iar pe de alta parte vulgaritatii adevarate ii pui atributul aberant al simplitatii.
      (legat de asta e o vorba, cand doi iti spun ca esti beat, te duci si te culci)
      atat am avut de spus pentru cine nu ma cunoaste si-mi pune in gura cuvinte pe care nu le-am gandit.

      Asa ca, Iosif, poti veni oricand sa citesti si sa comentezi pe blogul meu.
      Daca o sa ma supar, iti spun direct, nu te injur, nu te jignesc gratuit, asa cum sugereaza unu de-aiurea.

      Apreciază

  1. 1. Iosif, nu sunt atemporala. ( nici fericita, nici nefericita )

    2. te rog, ( e prima si ultima data cand te rog) sa nu imi mai scrii cu „dragalasa, iubita, suflet drag” etc etc etc.
    Mi se zbarleste pielea pe mine la dulcegarii din astea, efectiv nu le-am suportat niciodata. Imi pare rau ca trebuie sa ti-o scriu, dar nu mai pot sa-ti citesc niciun comentariu. Sa stii ca inteleg tot ce spui si fara diminutivele si diminutivasele astea, plus ca se poate subintelege de catre terti cititori altceva, si chiar nu e cazul nici de fantezii, nici de ironii.

    N-o lua ca pe o ofensa, dar nu suport apelativele de gen. Daca mi-ar spune unul din real asa ceva, risca mai mult decat o simpla incruntare.

    multumesc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

