something new, something old… somehow blue (s)

10 gânduri despre „something new, something old… somehow blue (s)

    1. 🙂 stiu ca nu-ti place, Iosif, dar e una din melodiile ce le ascult in timp ce conduc masina pe drumurile mele. Imi place mult Aretha Franklin – e unul din motivele alegerii acestui remix.

      Apreciază

    1. Iosif, nu e greu sa banuiesc ce melodii iti plac si care nu – de aceea am presupus ca nu iti place. Si nu, melodia asta nu e un mesaj, e doar ceva de genul „hai sa ascultam ceva impreuna” din cele care-mi plac mie. Nimic mai mult. Nimic mai putin. Multam de trecere si de ascultare!

      Apreciază

  1. O aduc și eu pe Nina Simone, în continuare la „hai să ascultăm ceva împreună”. Știți melodia, poate știți și interpretarea asta. De vreo câteva ori am plâns ascultând-o, deși nu aș fi avut motive să. E vina și meritul Ninei. Dacă aveți răbdare, nu doar ascultați-o, ci și priviți-o. E aur curat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

