not oldies, but goldies (1)

13 gânduri despre „not oldies, but goldies (1)

  1. Suna a provocare ! 🙂
    Încearca-ti coltii (daca-i ai), desi din cunostintele mele delfinii sunt cele mai dragute si inteligente mamifere acvatice. fara colti, Numai daca nu ai purtat doar o masca de „delfinas” în realitate fiind un rechin ucigas ! 🙂
    Sa stii ca sunt îmbracat pâna’n crestetul capului cu o „armatura” inpenetrabila,si sunt în posesia celei mai transante „sabii cu doua taisuri” de pe Terra, asa ca nu exista „fiara” pe pamânt de care mi-ar putea fi frica ! 🙂

    Apreciază

    1. bine-bine, iubeste-ma cum vrei, dar te rog io mult (maxim) nu mai scrie delfinasu-le, ci delfinasule, da? te rog mult de tot :). (am o dambla cu regulile de ortografie, spune-i cum vrei, dar… asta e. e meteahna mea )
      multumesc pentru ca nu te superi.

      Apreciază

  2. Previzualizam ca-mi vei face observatii la gresala intentionata, si ma bucur ca nu esti tare suparata,! Nu, nimeni nu-mi datoreaza si nu-mi va datora nimic în asta viata, niciodata, doar eu am multe datorii de rambursat la al meu Tata… 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

