rugăminte (un text simplu nebuniei mele)

nimeni nu scormoneşte prin mine
mai bine ca mine
nimeni

o siluetă subţire de sunete
prin ceva sigur al meu atât de gol atât de larg
zbor dacă asta am chef uite – desprind uşor dreapta de pe umărul tău
o ridic
şarpe adormit
stânga se ţine de inimă
încă
de tine

las-o aşa
să-mi cânte insomniile refrenele ei
cu voce joasă orele desprinse de celelalte
înalte
despre ce-nu-poate-fi-niciodată amorţit de cuvinte
las-o în şoapte
să-mi cheme numele mai eu decât am fost vreodată întreagă
chemată de tine

nimeni nu scormoneşte prin mine mai bine
decât ea

2 gânduri despre „rugăminte (un text simplu nebuniei mele)

Lasă un răspuns

