rugăciunea fiului (de vorbă cu leul din bucătărie)

pe patul din bucătărie zace un leu trist
are douăzeci şi patru de mustăţi le-am numărat câte douăsprezece pe stânga tot atâtea pe dreapta
e un animal fără trup şi de fiecare dată când mestec în ciorbă
îi vorbesc

leule de ce eşti trist ieri m-am tăiat la degetul arătător de la mâna stânga
din partea inimii a curs mult sânge m-am speriat şi am plâns
dar
l-a rugat Radu pe Dumnezeu aşa fă, Doamne, să nu mai doară pe mama
şi nu m-a mai durut

mi-am amintit cum mai demult sau mai aproape i-am cerut eu cerului
să mă ia să mă uite să mă facă alta
amarnic plângeam femeieşte însă pe mine nu m-a auzit nimeni

vezi leule de ce e bine să ai un fiu?
când o rană se deschide întotdeauna se roagă pentru tine
cineva pe care Cel-de-sus îl ascultă

*
când am terminat ciorba
am înţeles de ce leul e trist
şi eu nu.

(cu zece ani în urmă)

14 gânduri despre „rugăciunea fiului (de vorbă cu leul din bucătărie)

  1. … are în header câteva poze superbe și una cu o tipă dezbrăcată, în fața lunii pline. oare de ce ține toate acele poze superbe în header?

    … are un leu în bucătărie. căruia-i vorbește.

    … are un fiu. oare câți ani are fiecare? eu n-am copii, fix ca leul ei din bucătărie.

    … cred că sunt nebun, am început să vorbesc cu peștii.

    Apreciat de 1 persoană

    1. le bagă fără stiința mea, te asigur.
      de fapt, atâta timp pe-aici nu au prea fost comentarii..încât sunt stîngace cu chestiile astea gen spam, etc.
      ma iartă, nu a fost cu intenție.

      Apreciază

  2. Radu este un copil tare dulce,iar leul fara trup cu cele 24 de mustati e magnific. Sunt sigur ca gatesti impecabil. Se simte miros placut din bucataria ta !
    O duminica cu masa plina de bucate alese, gustoase ! Sa aveti pofta buna !

    Apreciat de 1 persoană

      1. Modestia si întelepciunea sunt complementare,iar eu stiu ca stii sa prepari ce-a mai gustoasa mâncare. (N-ai sesizat ca ne-am teleportat si pe la tine) 🙂

        Apreciază

      2. Faptul că îmi place sa gătesc nu e o garantie ca e gustos rezultatul, dar ma străduiesc:).
        Cât despre teleportat, am sesizat:)

        Apreciază

Lasă un răspuns

