rabannesciană

am degete moi de flacără ard o vertebră
două
trei
apoi bună dimineaţa mă-ntind precum ora de la şapte la opt
a sunat mobilul şi ce dacă pe jos saltele sunt pat cu baldachin
împărătească împerechere mormăi de pe dreapta pe stânga şi-ncet îmi strecor mâna pe sub mâna lui
bună dimineaţa

prin fereastra deschisă nişte pisici ronţăie firimiturile serii trecute
mă dor ochii trag draperia nu vreau să mă văd ziua cresc riduri pereţi
te sărut la revedere albastrul devine indigo cearcan tristeţea
neştiinţă nesiguranţă nevazută
e vară şi toate cuvintele poartă pantaloni scurţi dintr-o silaba
ne
repet
e vară – una ciudată sub poduri căruţele cu coviltir nişte gene tropăie un ADN luptă să fie liber

*
am degete moi de păpădie trupul mi se împrăştie în gustul uniform al libertăţii încet descoperită
acoperiţi obrajii un iaşmac de umbre nu se mai văd atât de obscen anii petrecuţi în colivie

îmi place gustul ăsta de libertate violet
şi iarăşi bună dimineaţa

*
pe după ureche reclama e sufletul erosului: „Sunt conceput pentru femeia modernă, luminoasă, senzuală, vibrantă. Olfactiv sunt un supranatural de note orientale şi flori voluptoase, care dau mirosuri magnetice, ameţitoare. Poartă-mă seara, noaptea târziu, pentru un efect tulburator.” *

*
barbatul se ridică şi umblă
desigur
e ziua pe ceasuri care-ncep să ticaie brusc resemnarea unui singur sens
femeia se-mprăştie blând prin toate cotloanele camerei
singurătatea miroase a ultraviolet din urma trupului de casă cu ferestre deschise

 

NA* – citatul nu-mi aparţine, e găsit pe net, http://www.shopmania.ro/magazin~online-parfumuri~produs-paco-rabanne-ultraviolet-eau-de-parfum-spray-80-ml~p-2760942.html„,
însă parfumul e categoric unul din preferatele mele 🙂

(repostat sub alt titlu, în altă eră)

Lasă un răspuns

