alfabetă

tastez rotund prima literă, apoi şterg – nu e bine, îmi spun – jucăria nu se ia, se fură

vine unul, proiectează două-trei umbre, le bate-n perete cu bocancul şi pleacă
viril
rămân cu ochii-n soare şi clipesc des prin găurile crescute din sămânţa pepelea reloaded

*
tastez ascuţit a doua literă, apoi culeg – nu, nu e bine, pofta nu stă în cui ca la ea acasă

câte-un cuvânt umple gâturi cu fructe lungi – singurătăţi flămânde cu semne de exclamare ipocrite, înalte.
alături foşnesc propriile lui pofte
în puncte puncte

*
tastez subţire pe-a treia, apoi fug – nu e bine ce e rău, ci e rău ce-mi face mie

când mi-e foame dau de pomană, morţilor le mângâi scândurile însă mă zgârii, pur întâmplător, în viaţa groparului
nu mă crede – sunt un bun creştin am acte de proprietate pe numele meu,
bătu-l-ar lemnul c-o mângâiere postumă

*
tastez fertil ultima literă, apoi mă nasc dintre paranteze – nu, nu e bine să fii şi să te scoţi singur

se cade întotdeauna pe-o parte, (mă) curg patetic în gol nişte lacrimi pe cealaltă (parte) apoi tac pur şi simplu la mijloc
uscat

*
acum ar trebui să scriu va continua,ceva de genul s-o face-alfabetul încetul cu-ncetul
n-o fac mi-e frică – dacă-l rup se us’’că, dacă-l las mi-l fură

atâtea stigmate ies peste noapte când nici nu te-aştepţi- şi tot atâtea umbre ruginesc prin pereţi
plouă mai ales când stau în genunchi probabil nu ştiu să mă rog – nu m-a învăţat mama
nu m-a învăţat tata
măcar şapte ani să ţin mâinile drept
în piept
deschisă în direcţia de unde-ar trebui să vin să aştept să fiu bătută-n litere
până la sfârşitul cuielor

încă si-la-bi-sesc

Lasă un răspuns

