pierdut timpul/ ofer recompensă

cică am o sută de însemnări
zice blogul* – eu ştiu că nu însemn nimic
poate pe apă urmă de femeie
(jumătate piatră jumătate şarpe)
sau mai bine las naibii poezia deoparte şi scuip elegant
cu demnitate
conform vârstei

*
nu vreau să fiu bărbat dacă nu ştiu să fiu bărbat
nu nu vreau pumni dacă nu ştiu să mângâi
nu vreau să lovesc dacă nu stiu să
(să ce, dumnezeule?)
e prima dată în viaţă când ar trebui să mă bucur de libertate dar
la ora asta nu sunt capabilă decat de o imensă oboseală pe frunte

*
presupun că drumul se construieşte
(doar presupun)
(vântul nu stă în drum)
vorba cuiva: zâmbeşte
(şi zâmbesc strâmb să judec drept)
nebunia zilelor care au mai puţin de câteva secunde
întinse uniform pe parcursul a douăzeci şi patru de ore
nu-mai-am-ni-mic-totul-e-mic-mic-mic
într-o lume mult prea mare-mare-mare

free for what – întreabă lupul ascuns în scufiţa roşie –
free for live and let live – răspunde scufiţa roşie ascunsă în lup

around let’s dance
cel mai dirty dance cu putinţă – adică na-ţi-o tie dă-mi-o mie trosc-trosc

paranteză
cine mă citeşte nu mă găseşte
cine ma găseşte nu mă citeşte
(scrisul are în seara asta gustul acidului gastric)
cine ştie de ce trebuie să mai ajung până mâine ziua
din noapte pe un laptop micuţ zgârii litere şi mai mici
oricum sensurile nu-ncap în ele
nici în mine
poate peste mine
ca un telefon descărcat de pe care tot încerc să sun

(*blogul din 2008)

Lasă un răspuns

