„alimentaţie” iraţională

Cu unghii ascuţite îmi ar în carne-adânc
Fâşiile din mine, ca brazdele fertile,
Culcuş pentru sămânţa ispitelor debile,
Din mine-apoi recolta s-ajung să o manânc.

Ajunsă-ncet, dar sigur, autocanibală,
Iluzii, ca năuce, hrănind un vis perfect,
Otrava mea, din mine, îşi face-acum efect:
De-atâtea urme-n suflet, sunt supraponderală.

Diger între cuvinte această comedie
În care-actorul singur sunt eu, trista paiaţă,
Cu rol de diabetic perpetuu, în viaţă
Îmi cumpăr insulina direct din poezie.

(ca desert deschid o paranteză finală:

Un vers rimat în care din tine ai gustat
Pe cine, mama mă-sii, azi mai interesează!
Mai bine, dragă fată, pe love&sex mizează
Ca Sandra Brown, tirajul să-l ai asigurat.

apoi închid paranteza 
sătulă
de tot)

Lasă un răspuns

