lost

am mesterit la cupola, am dat totul la o parte
e numai frig – cuvintele inverseaza sensul ecoului trecand mai departe de linia geodezicei

din ochi cioburi obrazul calea lactee e-o rana in spirala unde semnele se nasc in geamat si sange fiecare cer deschis unul dupa celalalt
big bang-ul e numai frica

mi-am aminitit totul o singura data si caut de atunci

litania fricii a ascuns bine de tot clipa – una singura – cand se rup toate lanturile
din pielea sarpelui tatuaj dedesubt din carne vie
o singura data scrâșnind
urlând
m─â caut

si tot caut de atunci
îmi intorc pe dos zilele matanii secundele
frica dintre ele e-un fir de care-mi spanzur silabe sperand sa ghicesc
un final un cuvant ora exacta
din tinele meu
purtat la linia lui dincolo sa umble rotund
24 din 24
semnele
au ramas fasii prinse-n scaieti ma ustura-n palme
meteoritii unor galaxii straine – ochii n-au stiut
buzele n-au stiut
inima n-a fost
decat ceasul ce ticaie-ntruna tic tac tic tac din piept pustiul

calea spiralei din nimic inspre nimic drumul / oarba-i lumina asta din ochi
lumina asta, fir-ar, nimic nu mai vad
de-atata vid

sunt o fiara – o bucata de ying desprinsa din ADN-ul primordial –
pe jumatatea mea de univers
un hazard
sa te fi intalnit vreodata
viu in cealalta jumatate de viata te-as fi sfasiat pana am fi murit impreuna mai vii decat am fost vreodata
singuri

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

