niwa

începutul / o linie albă/
în palme timpul/ pasul umbrei un metronom/
pereche de ochi balanţă/ clipesc des înghit în sec/
virus în laringe/ sunetul scârţâie uşa tăcerilor shakuhachi

nu
eu nu sunt aşa

în gradinile mele verdele e perfectul
din dragoste o tigresă albă la pândă

aştept

explozii în carne mângâieri pui muşcături mărunte
tremură pe vârful sânului muntele buzele bărbatului fuji yama
activul sacru din orice parte l-aş privi conic
mâinile mele pajişti arbori şi case de ceai
plecările mici sanctuare ape nasc lotuşi în piele
venirile cresc orhidee canini de magmă

nu
eu nu sunt nici aşa

cum spuneam
vulcanul meu e activ primitor în erupţie acoperă totul
curtoazie impecabilă ceaşca în cer
răsturnare delicată peste mărunte organisme folosite pentru studiu
modul în care are loc transmiterea caracterelor
arta ceaiului fierbinte pentru aceste drosophila melanogaster bipede

în câte feluri vreau să fiu
sunt

nuanţe din alb aşa-mi cad florile
sărbatoare trecutul în doliu

Lasă un răspuns

