Eraser

juram ieri pe-o tristeţe că mă voi lăsa de cuvinte,
ţineam zâmbetul drept pe ea şi
degetele încrucişate la spate să nu-mi vezi între ele sufletul
în colivie au ramas doar pene, numai pene ciufulite
felii de zile fără tine cu tine căzute grămadă printre resturi de seminţe
de silabe pierdute în zbateri limitate de gratiile temerilor

vreau o nouă identitate pentru aceleaşi sunete
aaaaeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooouuuuuuuuuu
exerciţiul e mama supravieţuirii claustrofobice între definiţii
pasărea a murit sau poate doar a zburat, totuna-i
mi-a ciugulit ficaţii de umbră răstignită-ntr-o cuşca
şi-a fugit
undeva, probabil că zeii
sau doar altcineva
reinventează focul sub un alt nume
-uite hoţul-nu e hoţul-

dar s-a întâmplat că te-am vazut, am venit să jur şi am ajuns
martorul
din programele de reabilitare reintegrare renaştere reînvăţare revenire

(zâmbesc citind pe o foaie de hârtie cu pătrăţele bleu:
douăzecişitreiaprilieunamienouăsuteoptezicişiopt
la ora de baze(le electrotehnicii) despre virginitatea gândurilor
– ce scriam la douazeci de ani la un curs
pe vremea când ne făceam toţi ingineri – citez :
ne-am-pierdut-spiralele-în-drumuri-peste-pădure-şi-am-început-a-mirosi-a-melci-striviţi)

delirez
o facere de ego
până la primul ţipăt

(ce spirale, domle, iluziile astea de libertate feliată-ntre gratii precum
lumina în carceră
îţi jur, în viaţa mea nu am calcat pe vreunul,
ştiu doar mirosul de reavan, de după ploaie, când melcii ies la iveala
şi fac perechi lascive cu râmele pe pământul răscolit
ca un aşternut pe care s-a petrecut o partidă nebuna de amor cu
picătura)

numai de greul zborului purtăm coliviile acestea
ca proteze de aripi
şi zău că ieri juram pe tristeţe că renunţ la cuvinte
pene, numai pene ciufulite
doare undeva pe sub inima
mi-am mâncat ficaţii singura, devorându-te pe îndelete,
te despicam cu fiecare frază şi zâmbeam felin
câte o lacrimă în dosul monitorului

pentru tine scriu, da, tu. citeşte

mă dezvălui în toată splendoarea mea de
literă nouă pe aceeaşi tastatură veche
cresc altă amprentă
mai curată, mai ieftină, mai isteaţă, într-o nouă prezentare
de reclamă reuşită la detergenţi de personalitate

de astăzi mi-am câştigat legal dreptul de a delira în cuvinte
într-o sală cu judecata de cuşcă
poc, a facut ciocanelul, şi gata
sunt alta
(îţi-ziceam-că-am-îmbătrânit-şi-nu-m-ai-crezut
acum ai dovada scrisă în faţa ochilor)

scriu-şterg-scriu-şterg
I am clean.

Lasă un răspuns

