târziu pentru tandreţe

să-mi vii cu vorba.

si ai venit

m-ai iubit din greşeala unui contraceptiv expirat
tot aşa cum
ţi-a rămas sacoul cu picăţele-picăturele căzând
pe un umeraş singur cuc între două fuste şi-o cămaşă
de simţeam lacrimile tale pe dinăuntru
cand atingeam ca praful ţesătura
încercând un exerciţiu de memorie pentru mai târziu
erai disperat eram disperată
nu cumva să fac un alt avort de vis
am greşit doza de insomnie

se moare de cancer se moare de sida se moare din iubire dar
nu se moare de feminitate
posibil să extirpăm până la nuanţe mai terne pentru că
eşti prea femeie mult prea femeie până-n albul ochiului
se zbat în ape sunete de final înecându-se
nu tăiaţi, dom’ doctor, nu mai tăiaţi din mine
mai bine o injecţie adio-dragul-meu
ştiţi, asta sigur
sigur mă sterilizează, domnule doctor, vă rog
nu mai vreau alte fraze din aceleaşi cuvinte aceeaşi specie
nu mai vreau să nasc cu durere un miracol cu ADN diferit
din aceeaşi-eu şi acelaşi-tu

ce târziu e

e plin şerveţelul harmony cu aromă de-mentă de urme
m-am şters până mi s-a tocit creionul dermatograf s-a tocit de tot
nici măcar poezie nu mai pot scrie cu el la coada ochilor
n-a ramas loc nici pentru o frază şi-un gest ca un punct
cât-de-sexi-eşti a-doua zi-pa
şi-am plecat

mi-e ruşine să fiu

dar sunt
atât de goală port prea multe complexe
un pumn de pastile să nu
să nu mai semăn atât de mult cu mine însămi, Eva

amorţeşte-mă cu o iluzie, domnule doctor

de pe sacoul tău zgârie gesturi formale
am început să sângerez şi mă doare versul acesta olog
e deja târziu pentru tandreţe
am colţii prea mari şi mult prea însetaţi de sânge
mă muşc în fiecare zi de ceva vreme până m-oi termina
nu mai am piele sănătoasă pentru grefe

Lasă un răspuns

