ne-poeme de la miezul noptii

am încercat să citesc câte ceva în sfârşitul acesta de zi şi constat că am îmbătrânit
o gramadă şi dintr-o dată
cred că scriu doar pentru mine
niciodată să reclami să ceri să asculţi doar de tine şi de talpile tale mergând orbeşte către o lumină care cel mult miroase a lumină dar se vede ca o umbră
acum sunt un pic tristă şi îngheţată de la iarna asta care nu mai pleacă
de la primăvara care nu mai vine am tot rezemat nopţile când eram deja tânăra se pare ca eram într-o lume greşită
aşa că scriu pentru mine
*
descânt în gând cuvinte pe care niciodată nu le-am ştiut nu le-am învăţat nu le-am mirosit
şi încerc să fiu fericită
ziua de joi a fost vândută deja urmează o zi de post apoi nu mai urmează nimic fiindcă sâmbăta şi duminica nu mai urmează nimic
sâmbăta şi duminica fugim spre nefiinţa noastră aproape de îngeri dacă există îngeri
dacă nu există îi visăm o clipa pentru a îi crea apoi îi ucidem lunea înecându-i în marea noastra derută
dar lunea se întâmplă rar
o data în viaţă
*
uneori îmi simt vara ca pe un soi de povară
pune câte ceva între oameni iarna la fel de unde deduc logic că oamenii pun între oameni anotimpuri
pana la adanci bătrâneţi
altfel mereu distanţele sunt infime
that thin line between good and not good
exerciţiile astea vor fi având un înţeles
numai noi mai avem de îmbătrânit

eu mai am de îmbătrânit
cu siguranţă
*
în permanenţă e o stare de ceva
până acum e o stare de floarea soarelui care trasează graniţe
stare de vitrina rezistenta la gloanţe
stare de vara care naşte floarea soarelui

Lasă un răspuns

